Vuosikatsaus 2016: ensimmäinen kolmannes

Yleensä inhoan näitä vuosikatsauksia ja vuoden vaihtumisen jälkeen niistä saa kuitenkin ähkyn aikaiseksi. Tänä vuonna halusin kuitenkin tehdä poikkeuksen ja tehdä itsekin vuosikatsauksen, sillä viime vuosi oli todella tapahtumarikas. Tässä siis lyhyt katsaus vuoteen 2016 ja esittelyssä vuoden ensimmäiset neljä kuukautta.

Tammikuu

Tammikuussa isoin ja paras juttu oli ehdottomasti Teukan saapuminen ja mitään muuta en osaa tammikuusta nostaakaan esille ♥ Oma kisuvauva oli ollut haaveissa jo vuosia ja vihdoin se toteutui.
Helmikuu

Helmikuussa vietimme ystävänpäivää Ruotsissa Samin kanssa. Laivalla tuli shoppailtua jälleen kerran kunnolla ja mukaan lähti mm. VS:n tuotteita, vaatteita sekä kengät. Helmikuussa kisattiin myös Tampere openin merkeissä ja kärsittiin kamalasta migreenikohtauksesta.
Maaliskuu

Maaliskuussa Teukka julkaisi ensimmäisen päiväkirjansa ja hän sai jakaa kauhujuttujaan siitä, kuinka kamala äiti oli vienyt hänet pihalle. Painajainen on jatkunut ja Teukan ulkoilu on jatkunut yhtä nihkeällä mallilla edelleen. Maaliskuussa ostin vihdoin kauan haaveilemani vaaterekin ja Espoo Blues pelasi myös toistaiseksi viimeisen kotiottelunsa. Elämä tuntuu kieltämättä hieman tyhjältä ilman säännöllistä jääkiekon seuraamista.
Huhtikuu

Pääsiäisenä lähdettiin mummini kanssa Itävaltaan viideksi päiväksi viettämään tyttöjen laatuaikaa. Reissulla riitti paljon uutta nähtävää ja kävimme samalla myös Slovakian puolella. Huhtikuussa seikkailin ensimmäistä kertaa myös huonepaossa työkavereideni kanssa. Meidän tiimi olikin ainoa, joka ei päässyt pakoon. Huhtikuussa alkoi myös vuoden ensimmäinen Bikinichallenge.
Sellaisia juttuja tuli tehtyä vuoden ensimmäisinä neljänä kuukautena. Palataan siis piakkoin seuraavan osan kanssa ja ihanaa alkavaa viikkoa teille kaikille!

Designed by FlexyCreatives