HÄÄPÄIVÄN VIETTOA HOTEL SVEITSISSÄ

Toissaviikonloppuna vietimme neljättä hääpäiväämme ja nautimme samalla lapsivapaasta pitkästä aikaa. Tai no, pitkästä ja pitkästä aikaa, sillä sitäkin edellinen viikonloppu sisälsi yhden yön lapsivapaan, mutta sitä edellisestä olikin jo aivan liian pitkä aika! Tiedossa meillä oli hääpäivän viettoa Hotel Sveitsissä, joka on yksi vakkarikohteistamme tässä pk-seudun läheisyydessä. Olemme käyneet Hotel Sveitsissä kaksi kertaa aiemminkin ja olemme jokaisella vierailulla viihtyneet erittäin hyvin.

Olin saanut mieheltäni joululahjaksi kahden hengen nautiskelupaketin Hotel Sveitsiin, jonka käytimme vasta nyt. Olisimme joka tapauksessa käyttäneet tämän kahdestaan ja aiemmin ei oikein tullut koronankaan puolesta hyvää tilaisuutta käyttää lahjakorttia.

Yövyimme Hotel Sveitsissä yhden yön ja meillä oli varattuna Superior-huone. Huoneesta löytyi meille hieman kuohuvaa sekä tossut ja kylpytakit. Ammetta huoneessamme ei valitettavasti ollut ja olisikin ollut ihanaa nauttia pitkästä aikaa vaahtokylvystä. Päivän ohjelmaan kuului myös Formula1 aika-ajojen katsominen, sillä niitähän en voi jättää väliin edes hääpäivänä!

CRAFTERS JA MEDICIN MAN

Hotelli yllättäen aivan täynnä juuri tuona viikonloppuna ja saimme varattua meille pöydän ravintola Karhunpesästä vasta aivan iltamyöhään klo 21.30. Suuntasimmekin tästä syystä kohti Hyvinkään keskustaa, jossa meidän oli tarkoitus käydä oluthuone Craftersilla. Nautimme mieheni kanssa pienpanimo-oluiden maistelusta ja siihen Crafters olikin aivan erinomainen paikka. Oli kieltämättä hieman outoa käydä ensimmäistä kertaa pitkään aikaan ihan baarissa, vaikka Crafters olikin erittäin väljä sekä kaikinpuolin siisti paikka.

Maisteltuamme parit oluet, olimme suuntaamassa jo takaisin hotellille, mutta Hyvinkään keskustasta ei tuntunut löytyvän yhden yhtä taksia. Kävelimme hieman ympäriinsä ja lopulta löysimme itsemme Medicin Manin ovelta. Päädyimme myös sisään asti, sillä halusimme käydä katsomassa hieman Valioliigaa etenkin kun toinen kannattamistamme seuroista eli Brentford sattui pelaamaan. Tuo matsi päättyi lopulta 3-3 ja se on erittäin hyvä lopputulos Liverpoolia vastaan.

Lopulta saimme napattua myös kaipaamamme taksin lennosta ja pääsimme vihdoin syömään. Vaikka alunperin harmittelimme myöhäistä illallisajankohtaa, onnistuimme lopulta myöhästymään 10 minuuttia varauksestamme. Saimme kuitenkin syödä rauhassa pitkän kaavan mukaan, joten loppu hyvin, kaikki hyvin.

Aamulla yritimme parhaamme mukaan nukkua pitkään, mutta pienen lapsen äitinä olen huomannut sen olevan mahdottomuus vaikka nukkuminen olisikin esimerkiksi lapsivapailla mahdollista. Herään silti aina ajoissa enkä saa lopulta enää kunnolla unta klo 9 jälkeen. Onneksi hotellin aamupala pelasti pahimmalta väsymykseltä ja kävimme ihailemassa pikaisesti Hotel Sveitsin ympäröivää kaunista luontoa ennen kuin suuntasimme kohti Espoota ja haimme tyttäremme kotiin.